KONTAKT

Instagram:

Splošni pogoji poslovanja

na spletni strani www.lifeincolours.si

Nakupovalni portal www.lifeincolours.si upravlja nosilka osebnega dopolnilnega dela Vita Trefalt v nadaljnjih besedilih ponudnik. Če obiščete ta nakupovalni portal ali preko njega kupujete se morate strinjati s splošnimi pogoji poslovanja, zato jih skrbno preberite.

1.CENE

Cene za posamezne artikle veljajo ob oddaji naročila, v času pred in po tem se cene lahko spreminjajo. Vse cene so navedene v evrih (euro), skupaj s poštnino. DDV ni obračunan, saj nisem DDV zavezanka.


2. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga v živo,
  • preko PayPal-a
  • po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika,
  • kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški in poleg naročenega izdelka.

3. NAROČILO

Ko kupec zaključi / pošlje naročilo prejme obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano in uvrščeno v čakalno vrsto. V tej fazi lahko kupec v roku dveh ur prekliče naročilo. Ponudbnik kupcu potrdi ali zavrne naročilo v največ dveh delovnih dneh. V tem času ponudnik preveri ali je blago dobavljivo v razumnem roku. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dobave blaga.


4. POŠILJANJE BLAGA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik pošlje naročniku naročeno blago preko Pošte Slovenije. Pavšalni strošek dostave se od izdelka do izdelka spreminja. V vse cene na spletni strani so že vštete poštnine glede na težo, velikost in vrsto pošiljanja (npr. skodelice pošiljam tudi s storitvijo previdnega ravnanja). Večkrat zaradi nižjih stroškov poštnine pošiljam tudi “navaden” paket brez sledenja. V tem primeru se zavezujem, da ob morebitni izgubi paketa s strani Pošte Slovenije, kritje nastale zamude, poštnino in nov izdelek krijem sama. Seveda z ustreznimi dokazili, da se je paket zares izgubil.


5. ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

O odstopu od nakupa mora kupec pisno obvestiti ponudnika v 14. dneh od prejetja blaga po elektronski pošti. Rok začne teči en dan po prejetju oz. dvigu naročenega blaga. Naročeno blago stranka vrne v 14. dneh od datuma odpovedi od pogodbe, brez pojasnila (brez navedbe vzroka). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Denar za vrnjeno blago vam bomo vrnili najkasneje v 14. dneh od vrnitve blaga. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se je zgodil prej.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Stroške, ki nastanejo ob vrnitvi in stroške dostave ne vračam – nosi jih kupec. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu mora kupec priložiti tudi kopijo računa. Blaga, ki je poslano z odkupnino, ponudnik ni dolžan sprejeti.

Ker izdelujem unikatne izdelke in lahko njihov izgled na sliki deluje drugače, kot v živo, si želim, da se o morebitnih nestrinjanjih pogovorimo pred vračilom.


6. PRAVICA DO STVARNE NAPAKE

Kdaj je napaka stvarna, natančneje določata 37. člen ZVPot:

  1. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
  2. Napaka je stvarna:
    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec
    • ali model pokazan le zaradi obvestila.
  3. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
  4. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

SKODELICE: proizvajalec barv prisega na pomivanje v pralnem stroju. Sama pa priporočam, da se skodelico pere ročno, saj ne morem 100% garantirati, da se barva obdrži pod vplivi pomivalnega stroja. V primeru, da se več, kot 50% barve spere tudi ročno, sprejmem reklamacijo in prevzamem stroške izdelave nove poslikane skodelice.

NAGROBNI KAMNI: vse barve na nagrobnih kamnih so zaščitene s vodoopornim akrilnim lakom a to ne garantira, da bo izdelek pod vsemi vremenskimi pogoji zdržal leta. V primeru, da se barva olušči v roku 14 dni po nakupu nagrobne mandale, ima kupec pravico do vračila denarja oz. prevzamem stroške izdelave nove nagrobne mandale.

VSE MANDALE so zaščitene s prekrivnimi prozornimi sredstvi za zaščito akrilne barve. V primeru, da se izdelek poškoduje iz strani kupca ne krijem stroške popravila oz. ne prevzamem odgovornosti za nastalo škodo na izdelku.

7. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Vsi osebni podatki se bodo uporabljali izključno za pošiljanje računov, ponudb. Osebni podatki ne bodo predani, posredovani tretji osebi.


8. KOMUNIKACIJA MED PONUDNIKOM IN UPORABNIKOM

Ponudnik lahko komunicira z uporabnikom telefonsko, po elektronski pošti oz. drugimi sredstvi za komuniciranje na daljavo, razen če mu to uporabnik prepove.


9. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Dobavni roki, cene in druge informacije se včasih spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe ažurirati vseh podatkov. V takih primerih bo ponudbnik obvestil kupca o vseh spremembah kasneje in kupcu omogočil preklic naročila oz. menjavo izdelka, če bo to mogoče.


10. PRITOŽBE

Uporabniki se lahko v primeru težav pritožijo na telefon 041 543 298 ali po elektronski pošti : vitaincolours@gmai.com. Ponudnik bo v 10. dneh odgovoril na pritožbo oz. obvestil uporabnika, koliko časa bo pritožbo obravnaval. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno v najkrajšem možnem času.


11. DOSTOPNOST ARTIKLOV

Načeloma so artikli, ki so v trgovini na zalogi (ne status “po naročilu” ) dostopni v treh do sedmih dneh. V primeru daljše nedostopnosti določenega artikla, ponudnik o tem obvesti kupca (elektronska pošta ali telefon).


12. NAKUPOVANJE ZA PODJETJA

Če nakupujete izdelke za vaše podjetje in ste registrirani kot pravna oseba, se registrirajte kot podjetje. Prosimo, da pri registraciji v našo spletno trgovino vpišete točen naziv podjetja, naslov, davčno številko in ali ste zavezanec za DDV. Lahko mi preko elektronskega naslova pošljete tudi potrdilo o registraciji podjetja. Navedeni podatki so nujni za poslovanje. Prosimo, da ste pri izpolnjevanju prijavnega obrazca natančni in da navedete pravilne podatke.